Online chat - gyakori kérdések

Az online chat operátor és a chat-szolgáltatások nem csak az interneten szörfölők, hanem az online világgal még csak most ismerkedő ügyfelek által is leginkább preferált új kommunikációs csatorna

Ez azért van, mert a válaszadás gyors, kényelmes és olcsóbb. Továbbá az online chat operátorok minden további nélkül megadhatják az alapvető információkat, amelyekre az ügyfeleknek szükségük van.

Mindazonáltal sokan még mindig nem ismerik, hogy az élő operátorok mit tehetnek a vállalkozásukért. Annak érdekében, hogy többet tudjon meg az online chat operátorról, íme 10 leggyakrabban feltett kérdés és azokra a megfelelő válasz.

#1. – Mennyibe kerülne az Online Chat Asszisztens szolgáltatás működtetése?

Az online chat operátor ára 300 Ft/óra és 400 Ft/óra között lehet. Az árak különböznek, ezért először ki kell választania, hogy milyen üzleti szolgáltatási csomagra van szüksége a weboldalának.

A csomagajánlatink 53.000 -126.000 Ft/hó között mozognak.

Áraink az Ön weboldalának működésétől, látogatottságától és a választott szolgáltatásoktól függenek.

#2 – Hogyan fogom hozzáadni az Online Chatet a weboldalamhoz?

Amikor Ön szerződik a Prospere Üzleti Chat szolgáltatásra, cégünk egy szolgáltatási kódot biztosít az Ön vállalkozása részére, amit a weboldalára kell feltelepítetnie egy informatikus kollégával.

#3 – Hogyan működik az Online Chat?

Az Online Chat akkor működik, ha az élő operátorunk bejelentkezve működteti az Ön által kiválasztott szolgáltatási időben. Az élő operátoraink kezelik az Ön vállalkozása webhelyén beérkezett ügyfeleket, és interakcióba lépnek a látogatókkal. A látogatók a webhelye által kínált termékekről, szolgáltatásokról szeretnének tájékozódni, ebben a tájékoztatásban veszünk részt, és azonnali segítséget nyújtunk a látogató/böngésző ügyfeleknek.

#4 – Milyen funkciókat látnak el az online chat-operátorok?

Az online chat operátorok teljeskörű ügyfélszolgálati feladatokat látnak el. Ők kezelik a webhelyén megforduló ügyfeleket, gondoskodnak, hogy realtime reakcióval, válasszal megoldják a felmerült problémát, ügyféligényt vagy ügyfélpanaszt. Nagy szerepük van abban is, hogy szűrjék és megtalálják a potenciális érdeklődőket, vásárlókat weboldalán. Felelősek annak biztosításában is, hogy minden látogatót kiszolgáljanak, bármilyen problémájuk is van.

#5 – Testreszabhatom a felugró csevegődobozomat/chatboxomat?

Az online csevegődoboza testreszabható.

Név, nem, titulus, weboldalt követő színvilág, beköszönő szöveg, megszólítási másodperc etc. Számos beállítási paramétert tudunk biztosítani Megbízóink részére, ahol testreszabhatják üzleti igényeikhez a legoptimálisabb megjelenést.

#6 – Mennyi a chat operátorok maximális válaszideje?

Az online chat operátorok másodperceken belül tudnak válaszolni a látogató kérdésére. A válaszidő a feltett kérdés típusától is függ. Ha a kérdés összetett, akkor érthető módon a válaszadási idő is hosszabb lesz.

Általában a válaszidő másodpercekben van megadva, és ritkán haladja meg ezt az időkeretet.

#7 – Mennyi ideig lenne online a chat operátor a weboldalamon?

Az online chat operátor általában reggel 8.h-20.h között a hét minden napján lesz online elérhető az Ön weboldalán. Így ebben az időintervallumban Ön gyorsan értesülni fog, hogy milyen ügyféligények, értékesítési, üzleti lehetőségek adódtak oldalán.

#8 – Van ingyenes próbaverzió?

Igen, 30 napos próbaverzió áll az érdeklődő weboldal tulajdonosok rendelkezésére. Amennyiben le szeretné állítani a teszt szolgáltatást, azt bármikor kérdés nélkül lemondhatja a próbaidőszak alatt.

A 30 napos próbaidőszak alatt az Ön chat-alkalmazása telepítve lesz és élő chat-ügynökök fogják ellátni – mindenféle költség és kötöttség nélkül.

Ez idő alatt figyelemmel kísérheti webhelyét, és megfigyelheti, hogy ügyfeleket szerez-e vagy sem. Ez egy kritikus időszak, amely segít eldönteni, hogy folytassa-e az Online Chat szolgáltatásait vagy sem.

#9 – Hogyan kapok értesítést az értékesítési leadekről?

Minden munkanapot úgy kezdünk, hogy megvizsgáljuk az előző munkanap eredményeit, ha van sales/ügyfélszolgálati lead az Ön vállalkozása részére, akkor azt az első órában továbbítjuk a meghatározott kommunikációs csatornák egyikén.

#10 – Milyen előnyökkel jár az online chat-operátorok alkalmazása?

Az online chat-operátori szolgáltatás bevezetésének számos előnye van. Ha szerződik velünk, az olyan, mintha egy menedzsert, egy titkárnőt, egy chat-operátort, egy információs / ügyfélszolgálati munkatársat, egy futárt és egy weboldal asszisztenst alkalmazna, ellenben a kifizetett munkabér a töredéke lesz az átlagos órabérnek.